Brojke i slova

12.07.2006.




Moj otac: Omerović (Emin) Omer, 1950




Moj brat: Omerović (Omer) Emir, 1973


Negdje 1996 majka je sređivala papire za penziju i otkrila da je neko u našem administrativnom lavirintu i kod oca i kod brata zamjenio vlastito ime s imenog oca.
Kod mog oca npr pisalo je "Emin sin Omera" umjesto "Omer sin Emina".
Kako je dokumentacija nastradalih bila je raspoređena po opštinama gdje su njihove porodice živjele krajem 1995 god mati je iz Sarajeva pogodila u Tuzlu da to ispravi.
U Tuzli joj međutim saopštavaju da dokumentacija nije kod njih?!
Ne znaju gdje je!
Nakon nove potrage nekako saznajemo da su očeva i bratova dokumenta greškom poslata u Srebrenik i da se mora tamo ići?!

Tako je moja majka isla par puta u 150 kilometara udaljeni Srebrenik da bi se njihova imena ispravno napisala.

Prošlog novembra slučajno na tv-u vidim obavjest da se do kraja mjeseca trebaju kompletirati spiskovi nastradalih kako bi se imena uklesala na zid u Memorijalnom centru u Potočarima.
Pogledam spisak "Drzavne komisije za tražanje nestalih" i vidim da je u njemu i dalje pogrešno napisano ime mog oca.

Pošaljem im mail - danima nitko ne odgovara.
Javim se jednom udruženju i oni šute.
Rok već prošao, opet se javim Komisiji s molbom da mi odgovore jesul' registrovali moj zahtjev. Konačno dobijam pozitivan odgovor i od Komisije i od Udruženja.

Prije mjesec dana zovem majku telefonom.
Ona se javlja i govori: "Hvala Bogu".
Šta je bilo mama?
Evo me na mezarju u Potočarima.
Postavljene su ploče s imenima.
Našla sam Omera i Emira.