Emir pomalo prati svjetsko prvenstvo u fudbalu.

Dragi Samćo
Dobili smo tvoje pismo.
Mi ti pišemo redovno ne znam što ne dobivaš naša pisma.
Mi smo svi dobro.
Dobili smo 200 DM. Ne znamo ko je poslao. (1)
Zafali se u naše ime.
Uzeli smo Emiru farmerke 70 DM,
1 kg kafe 40 DM,
2 kg soli po 30 DM i
2 kg šećera po 15 DM, tako da nam je sad lakše.
Ponekad možemo popiti kaficu a i soli imamo - ne može neslano da se jede.
Ništa novo kod nas nema. Svaki dan je isti.
Sad je ugrijalo pa se nemože nigdje iz stana.
Samija je išla u Sućesku donjela nam mlijeka i kukuruzna brašna.
Danas je otišla u Bajramoviće da nam donese trešanja.
Često idem kod Divovića u Potočare. (2)
Nabavio sam neki krema pa mi je ono po rukama malo bolje.
Emir je dobro. Fali mu još 10 kg da dobije nekadašnju težinu.
Pomalo prati svjetsko prvenstvo u fudbalu.
Kako su đedo i nena. Jel đedo ozdravio.
Samćo piši.
Ne brini za nas.
Poselami sve.
Puno te vole tvoji
Babo, mama i buraz.

Omer Omerović
Srebrenica, 30. 06. 1994.


(1) U Tuzli smo 1994 god uspjeli pronaci jednu ženu kojoj smo dali 200 DM a njen muž je u Srebrenici dao mojima.
(2) Otac je često tokom rata navraćao kod svog kolege i prijatelja Hakije Divovića koji je živio u Potočarima. On je takodjer nastradao u julu 1995. Identifikovan je i sahranjen prije dvije godine.

U Americi se 1994 god odigravalo svjetsko prvenstvo u fudbalu
Moj brat je išao s prijateljima na brdo iznad Srebrenice gdje su dopirali signali tv stanica da gleda neke od utakmica.
Struja se u Srebrenici obezbjedjivala uz pomoc improvizovanih mini centrala na potocima te akumulatora kojih je dosta ostalo u lokalnoj fabrici u Potočarima.
Prvak svijeta u USA je postao Brazil.
Za najboljeg igrača proglašen je Romario.