Pismo iz konzervata



Prošlog ljeta od rodice sam saznao da ima sačuvano pismo koje je dobila od Emira i da će ga pokušati pronaći.
Večeras je došla tetka. Pita me: Očekuješ li Samire neko pismo.

Poštovani Siručići
Dobio sam vaše pismo pa uzeh da vam odgovorim.
Ja sam dobro. Bar tako izgledam (izgled vara)
I ostali bratunački ekstremi su dobro (tvoje dajđe, otac, dajnica, mati)
Ovde u ovom konzervatu život je tako dobar da vam ga ne bih poželio nikad.
Malo sam smršao 22 kg.
Ovde sam džomba 22 mjeseca od kako sam emigrirao i od tada nosim
1 farmerke, 1 jaknu, 1 patike pa mi se više sve zgadilo.
Ako ovo potraje neznam kako ću izdržati.
Od moje ekipe iz mira ovdje nema niko.
Da smo ostali zajedno dosad bi smo se svi izvrnuli (znaš šta smo radili u miru) a radićemo opet...

...Kako vi živite. Jestel se poudale
Ja bih vam preporučio da se udajete, jer kad se smiri nećete moći naći momka.
Ovde je odnos 30 žena na 1 muškarca pa razmislite.
Kad planirate da se vratite?
Rezervišite mi jednu curu (ako ostanem živ)

Pozdrav od Emira i ostalih Omerovića
Piši


Srebrenica 21. 02 1994
Emir Omerović