Pouke?

31.10.2009.
 
Nedavno sam gledao dokumentarni film na kanalu Viasat History.
Šta god da se desi, kad malo bolje čovjek istraži, otkrije da uvijek ima neko ko je prošao slično ili puno gore, da nismo unikat.
Često su i razmišljanja ista
Napravljeni smo od iste japije, građe
Govor, odjeća, krajevi u kojima živimo mogu biti različiti
Ali ono unutra, ono što je bitno, je uglavnom isto

Gledam tog čovjeka, slušam njegovu priču i sjećam se onog o čemu sam razmišljao nakon rata

Onog instinkta koji se pretvorio u unutarnji vapaj, opsesiju: Porodica
Sačuvati ono što je od nje ostalo

Riječi s kojim je završio svoju priču bi mogle biti i moj odgovor na pitanje:

Ko sam ja?


Ako imaš porodicu sve se nastavlja
Pouka svega ovoga je čuvajte svoju porodicu
To je sve što imate i to je ono što vas tjera da nastavite dalje
Uvijek će biti nekog ko će nastaviti život iza vas
Nekog vama bliskog
Pa, šta mislim, Ko sam?
Ja sam karika u lancu jedne divne porodice i blagoslovljen sam