Ja mislim bit će puno sigurnije kad dođu Holanđani

Januar/februar 1994. Srebrenica
Narod u Srebrenici iščekivao je Holanđane. Nadali su se da će biti sigurnije. I bilo je sigurnije, sve do jednog julskog dana 1995. Životi mog oca, brata i hiljada drugih nisu se tih dana uklapali u strategiju "END OF THE GAME".
Mati ko mati, poručivala mi je u pismima da budem dobar, da se pazim granata kad idem ulicom, da učim. S ocem se rastala u Potočarima 14 jula. 1995 god. Rekao joj je "da se dobro slažemo". Slutio je...Moj otac je otišao na posljednju vožnju. Iza njegovih leđa ostali su Holanđani.
Oni su u tim trenucima u potpunosti bili posvećeni sigurnosti - VLASTITOJ.


Dragi Samire
Opet malo da razgovaramo.
Mi smo dobro nemamo nekih problema velikih.
Hrane imamo.
Drva će moći biti do proljeća.
Jedino Emir nema pantolona ali postoji mogućnost da mu kupimo farmerice.
Ne brini za nas ništa.
JA MISLIM BIT ĆE PUNO SIGURNIJE KAD DOĐU HOLANĐANI.
Puno se brinemo za tebe i za sve naše, da li imate hrane...
Jer znamo kako je gladovati.
Ne brini nizašta. Javljaj nam se češće.
Amateri ne rade s Tuzlom pa se ne može zvati.
Puno se brinemo.
U nedelju smo išli kod E. oca u Potočare ja i Samija.
Fino su nas dočekali.
Dali nam pekmeza, oraha, duhana i oni se brinu.
Gledali smo tvoje i njegove slike kad ste slavili matursko veče
i na Tjentištu nakon 22 mjeseca vidili smo te bar na slici.
Ideš li đedi i neni, kako oni žive, imaju li hrane.
Obiđi ih malo ih razgovori jer njima je sad najteže.
Sve im se sastalo.
Samćo piši.
M.S. svima
Vole te tvoji Omer, Emir i Samija

01. 02. 1994.



Dragi moj Samire
Evo uze da ti se javim.
Pisali su ti i Omer i Emir.
Mislim o tebi često.
Žao mi je što smo odvojeni.
Znam da ste s hranom poslabi, ali izdržite nekako.
Nije ni kod nas najbolje.
Da ja ne šijem i prikupim ostale hrane...
Svega mi donose, ja tražim ono što nedostaje.
Kad god odem u Sućesku donesem po kilu duhana i ostalog.
Ja imam mašinu istu ko kod kuće.
Šijem sve živo. Materijala ima.
Najviše sam sašila pantolona muških od padobrana,
skraćujem bunde i šijem od bundi trenerke sa postavom
i sa spužvi platno za košulje i pantole.
Imam ženu u zgradi kojoj šijem za konce.
Dobro se slažem s mušterijama.
Svako je zadovoljan.
Slaži se dobro s O. i M. i meni je drago što si ostao s njima.
Oni su dobri. Pomozi i u kući.
Ne sikiraj se za nama.
Valjda će biti dobro.
Čuvaj se ulicom kad ideš.
Poselami đedu i nenu F. i H.
Vole te Samija Omer i Emir

01. 02. 1994.